Head of Customer Service and Succes til SaaS virksomhed i Østjylland

Er du den fødte kundeserviceleder der altid hæver niveauet, og hele tiden driver dig og dit team til højeste standard og tænker forretningsmæssigt længst og best in class? Drømmer du om at være en del af en succesrig international SaaS virksomhed ? hvor du med din kundeservice erfaring kan sikrer teamets performans? samt udvikle og drive den bedste kunderejse fra on-boarding til en mangeårig succes.

Hos Plecto forventer vi du udvikler den absolute bedste og mest udbytterige kunderejse i et fedt start-up miljø med plads til ambitioner, store armbevægelser og masser af humor.

Vi leder efter dig der med en stor forretningsmæssig forståelse, teknisk indsigt og IT forståelse kan løfte os og vores kunder til et endnu højere niveau.

Du er dygtigt til at udvikle koncepter der kan introducere nye kunder til vores løsninger og supportere kunden hele vejen igennem kunderejsen hos Plecto. Du får en nøglerolle i virksomheden og du bliver ansvarlig for teamet der sikre den rigtige løsning, der igen sikre et frugtbart samarbejde i flere år

Dit hovedansvar bliver at sikre en professionel opstart og introduktion af vores digitale løsninger hos kunderne. Målgruppen er mellemstore og store virksomheder primært i EU, men vi har også oversøiske kunder. Du får daglig kontakt med kunderne via telefon, hvor du afklarer kunders spørgsmål, forslår løsninger og guider kunderne igennem features og funktionaliteter.

For at få succes i stillingen skal du være kommunikativ super stærk og være i stand til at vinde kundernes tillid og ikke mindst skal du være en dygtig leder der skaber glæde og motivation i dit team.

Typiske opgaver

  • Gennemføre produkt præsentation/demonstration over telefon eller i videokonference
  • Håndtere alle former for indkomne opkald
  • Løse kunders udfordringer og sikre fuld tilfredshed
  • Identificere og reportere forretnings- og produktudviklingsmuligheder
  • Følge op på kundeforespørgsler
  • Sikre dit teams tilfredshed og performance med fokus på onboarding og retention
  • ansvarlig for strategi og eksekvering i kundeservice

Om dig

Som person er du super empatisk og har det nemt med stort set alle mennesker og trives på alle niveauer. Du er mega ambitiøs og tilstræber altid at leverer ekseptionele kunde oplevelser og løsninger. Du er udadvendt og meget selvkørende og har en generel stor forretningsforståelse så du altid kan leverer bedste setup hos forskellige kundetyper.

  • Du taler og skriver flydende engelsk
  • Du har minimum 3-4 års erfaring med kundeservice og gerne 2-3 års ledererfaring
  • Super stærk kommunikator
  • Dygtig til at løse komplekse problemstillinger
  • Du er tech interesseret med ambitioner om at blive endnu dygtigere og du er lærenem
  • Du er fremadrettet med en hands-on tilgang til din hverdag
  • Du er tålmodig når det er nødvendigt

Vi tilbyder dig

En god fast løn med mulighed for bonus. Et ungt, internationalt, spændende og inspirerende team. Et fedt start-up miljø med morgenmad, frokostordning og fredagsbar med plads til store armbevægelser og højt til loftet. Du bliver en del af et stærkt og inspirerende team, med stor mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Søg stillingen

Vil du søge stillingen, skal du klikke på knappen “Søg stillingen” og vedlægge din ansøgning med CV samt et billede af dig selv. Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

Vi behandler naturligvis din ansøgning 100% fortroligt, og vores kunde får ikke kendskab til din ansøgning uden forudgående accept fra dig. Når du sender dine oplysninger, accepterer du samtidig vores samtykkebetingelser, som du kan læse ved at klikke her .

Søg stillingen

Vil du søge stillingen, skal du klikke på knappen “Søg stillingen” og vedlægge din ansøgning med CV samt et billede af dig selv. Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

Vi behandler naturligvis din ansøgning 100% fortroligt, og vores kunde får ikke kendskab til din ansøgning uden forudgående accept fra dig. Når du sender dine oplysninger, accepterer du samtidig vores samtykkebetingelser, som du kan læse ved at klikke her .

Kontaktoplysninger:

Martin Broesbøl

Martin Broesbøl
Tlf. +45 2043 4543 
mb@eliterekruttering.dk

Job information:

  • Geografi /ØstJylland
  • Branche / Kundeservice
  • Starttidspunkt / Snarest muligt
Print Friendly, PDF & Email