Økonomiansvarlig til økonomisk stærk og stabil modevirksomhed i Østjylland

Som økonomiansvarlig hos 2-Biz bliver du en del af en økonomisk stærk handelsvirksomhed og gennem et klart personligt drive, sikrer du det samlede overblik over økonomifunktionen. Du går forrest, involverer dig og er “hands on” med de daglige opgaver. 

Hos 2-Biz er vi kendt for et godt og moderigtigt design med fokus på kvalitet og god pasform. Her møder du 18 kreative og hjælpsomme kolleger i en virksomhed med stor passion for tøj. Vi har en flad organisation, hvor beslutningsprocesserne er korte og for os er det naturligt at løfte i flok og give en hånd med, hvor det er nødvendigt.

Som indehaverens højre hånd og sparringspartner, er du med til, at sikre at virksomheden fungerer i det daglige. 

Du bliver en del af et ungt, kreativt og hårdtarbejdende team i en virksomhed med stor passion for tøj.

Arbejdsopgaver og ansvarområder

  • Ansvarlig for økonomifunktionen som helhed
  • Rapportering og kommentering af perioderegnskaber
  • Budgetlægning og forecasts
  • Udarbejdelse af diverse analyser
  • Generel optimering af virksomheden
  • Administration og bogføring i tilknyttede selskaber
  • Klargøring af årsregnskaber til revision
  • Likviditetsstyring og håndtering af valuta
  • Udarbejdelse af pluk
  • Toldhåndtering
  • HR-opgaver
  • Kontakt til eksterne partnere som revisor, bank, forsikring, IT, pensionsudbyder og SKAT

Masser af modeinteresse – kombineret med Økonomierfaring

Vi håber at finde dig, der har en rigtig god energi. Og at du lader din interesse for mode skinne igennem. 

Men samtidig nyder du også de mere administrative opgaver, hvor du selvstændigt tager teten, og du er villig til at omstille dig, når vi hjælper hinanden på kryds og tværs på kontoret. 

Du arbejder selvstændigt og håndterer mange forskellige opgaver – alt fra de rutineprægede til de mere analytiske. Du har fokus på detaljen og får tingene gjort. 

Som person er du åben og robust og kan håndtere mange forskellige ansvarsområder samtidigt. Du er serviceminded og i besiddelse af en sund kritisk sans, og har forståelse for virksomhedskulturen i en uhøjtidelig, kreativ og ejerledet virksomhed, hvor ambitionsniveauet er højt. 

Du er tillidsvækkende og stiller høje krav til dig selv og dine omgivelser og er en god sparringspartner for dine kolleger og ejerne. Din arbejdsmetode er systematisk, grundig og mangfoldig.

Desuden forestiller vi os, at du:

  • Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling
  • Eventuelt en baggrund som revisor, hvor din praktiske erfaring er suppleret med en videregående regnskabsmæssig uddannelse, cand.merc.aud. eller HD-R
  • Erfaring med løsning af alle opgaver i en økonomifunktion
  • Indgående kendskab til Office pakken og gerne Dynamics Navision
  • Kommunikerer på dansk, skandinavisk og engelsk mundtligt og skriftligt.

Vi tilbyder dig

Et spændende job i en kreativ, dynamisk og international modevirksomhed, En god fast løn med pension, frokostordning og masser af fleksibilitet, i en travl hverdag hvor to dage ikke er ens.

Søg stillingen

Vil du søge stillingen, skal du klikke på knappen “Søg stillingen” og vedlægge din ansøgning med CV samt et billede af dig selv. Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

Vi behandler naturligvis din ansøgning 100% fortroligt, og vores kunde får ikke kendskab til din ansøgning uden forudgående accept fra dig. Når du sender dine oplysninger, accepterer du samtidig vores samtykkebetingelser, som du kan læse ved at klikke her .

Kontaktoplysninger:

Martin Broesbøl

Martin Broesbøl
Tlf. +45 2043 4543 
mb@eliterekruttering.dk

Job information:

  • Geografi /ØstJylland
  • Branche / Fashion
  • Starttidspunkt / Snarest muligt
Print Friendly, PDF & Email