Administrativ medarbejder / Esbjerg

administrativ medarbejder esbjerg

Botjek Center Sydvestjylland søger en administrativ medarbejder med en bred kompetence til en stilling med et bredt administrativt ansvarsområde. Stillingen er oprettet i forbindelse med en organisatorisk væksttilpasning. Stillingen indebærer gode udviklingsmuligheder, for dig personligt såvel som organisatorisk, baseret på en strategisk fortsat vækstplan.
Stillingen er en deltidsstilling på 25 timer.

Jobbet

Du kommer til at fungere i virksomhedens sektion KOORDINERING og SUPPORT hvor du sammen med én kollega får det fulde fællesansvar for sektionen, hvor hovedfunktionerne er:

KONTAKTEN til markedet – dvs. forespørgsler, tilbud, salgssupport, opfølgning, modtage ordrer.
Sikre tilfredse kunder.

Igangsætning og styring af PRODUKTION – som udføres af de bygningssagkyndige konsulenter og energikonsulenter. Levere enhver form for support til konsulenterne inkl. kundekontakt og koordinering af konsulenternes besøg hos kunderne.
Afslutte og fakturere sager og igen – sikre tilfredse kunder.

Alle driftsfunktioner i KONTORHOLD – i praksis betyder det indkøb af driftsmidler og kontorartikler, styre vedligehold og rengøring, arrangere alle møder.

Medarbejder SUPPORT:
Rent praktisk tilsikre at alle medarbejdere har det godt.

Du vil primært være knyttet til Esbjerg, men da virksomhederne opererer som ”én kapacitet fordelt på to lokationer” vil du, som alle øvrige medarbejdere ”lejlighedsvis arbejde på den anden lokation”.
Opgaver, beføjelser og ansvar vil være de samme på alle lokationer.

Om dig

Du bør således have uddannelse og erfaring i at drive de administrative processer. Det vil være en fordel hvis din kompetence og erfaring rækker ind i områder som markedsføring og/eller økonomi.
Arbejdet er til en vis grad sæsonbetonet, så det er vigtigt, at du er fleksibel.

Vi bestræber os på, og arbejder systematisk på, at have supergode arbejdsforhold med gensidig fleksibilitet.
Vi er i færd med at geare virksomheden til selvledelse.

Om Botjek

Vi er en betydende virksomhed i Syd- & Sydvestjylland inden for udarbejdelse af Tilstandsrapporter, Energimærkningsrapporter, Elinstallationsrapporter og anden bygnings- og energiteknisk rådgivning.
Vi består i dag af Botjek Center Sønderjylland i Sønderborg og Botjek Center Sydvestjylland i Esbjerg.
Virksomheden er en del af den landsdækkende kæde BOTJEK.

Søg stillingen

Vil du søge stillingen, skal du klikke på knappen “Søg stillingen” og vedlægge din ansøgning med CV samt et billede af dig selv. Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

Vi behandler naturligvis din ansøgning 100% fortroligt, og vores kunde får ikke kendskab til din ansøgning uden forudgående accept fra dig. Når du sender dine oplysninger, accepterer du samtidig vores samtykkebetingelser, som du kan læse ved at klikke her.

Kontakt oplysninger:

Peter Kjær
Tlf. +45 22876123
pk@eliterekruttering.dk

Job information:

  • Geografi / Esbjerg
  • Forretningsområde / Boligeftersyn
  • Start / Hurtigst muligt

Print Friendly, PDF & Email