AUKTIONSASSISTENT – Indskriver

Kundekontakt og på landevejen; Rykker det i dig, så skal du kigge her!

Drømmer du om en spændende og afvekslende hverdag i en dynamisk virksomhed med masser af vækstpotentiale?

Så er det nu, du har muligheden for at få dine drømme opfyldt. Du vil få masser af udfordringer i en hektisk dagligdag, hvor du skal kunne navigere i et miljø og en dagligdag også med udadvendte aktiviteter.

Ansvarsområder:

Du vil komme til at varetage forhandling med kunderne omkring kontraktudformning vedr. de indleverede effekter (indsætterkontrakten). Du vil skulle rådgive og servicere kunderne i forløbet som auktionspartner, så de føler sig trygge ved forløbet. Du vil også få ansvaret for, at vi lever op til gældende procedure og lovgivning omkring auktionshandel.

Arbejdsopgaver:

  • registrering af kunden til dokumentation (indsætter)
  • håndtering af effekter herunder eftersyn af stand
  • varebeskrivelse af effekter
  • fotografering af effekter og upload til auktionssystemet
  • hjælp til udlevering af effekter

Personlige kvalifikationer:

  • Du skal besidde evnen til at kunne kommunikere med mange forskellige typer af mennesker.
  • Du skal kunne arbejde selvstændig og kunne arbejde alene hos kunderne.
  • Du skal have en udadvendt profil, der kan vække tillid.
  • Du skal have gode IT kundskaber.
  • Du skal have kørekort, da vi dækker hele Danmark.

Vores portefølje er bred, og intet er for stort eller for småt, vi sælger alt. Vi mangler dog stadig at sælge en rumsonde, så hvis nogen har sådan én til salg, så er vi klar.

Campen Autioner består af 35 dedikerede medarbejdere og har hovedsæde i Randers. Her er alene 8.000 kvadratmeter under tag samt udearealer tæt på motorvejen. Vi har en afdeling på 5.600 kvadratmeter ved Nyrup på Sjælland, 500 kvadratmeter på Samsø, senest 2.000 kvadratmeter i Broager ved Sønderborg for at komme tættere på det nordtyske marked. 

Vi håber, at du lige nu sidder og mærker i hele kroppen, at dette job er noget for dig. Hvis det er tilfældet, så hører vi meget gerne fra dig, så vi sammen kan tage virksomheden til næste niveau.

Søg stillingen

Vil du søge stillingen, skal du klikke på knappen “Søg stillingen” og vedlægge din ansøgning med CV samt et billede af dig selv. Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

Vi behandler naturligvis din ansøgning 100% fortroligt, og vores kunde får ikke kendskab til din ansøgning uden forudgående accept fra dig. Når du sender dine oplysninger, accepterer du samtidig vores samtykkebetingelser, som du kan læse ved at klikke her .

Kontaktoplysninger:

Jan Kristensen
Tlf. +45 2329 0399 
jk@eliterekruttering.dk

Job information:

  • Geografi /ØstJylland
  • Branche / Auktionshus
  • Starttidspunkt / Snarest muligt

Print Friendly, PDF & Email